Niewątpliwie, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek win na świecie.
Dzięki różnorodności oferowanych produktów może trafić w upodobania szerokiego grona smakoszy. Co zatem warto wiedzieć o tym popularnym napoju i gdzie sięgają jego początki?
Carlo Rossi – wszystko zaczęło się w Kalifornii
Marka Carlo Rossi pojawiła się w 1974 roku, kiedy to Charles Rossi poślubił dziewczynę z kalifornijskiej rodziny winiarskiej. Ze zwykłego sprzedawcy win stał się wkrótce ambasadorem nowej na rynku amerykańskim marki. Dzięki imponującej kampanii marketingowej, wino bardzo szybko zdobyło popularność i uznanie wśród konsumentów.
Do sięgania po trunek zachęcał sam Rossi, który chętnie chwalił jego walory, występując w telewizyjnych reklamach. Akcja promocyjna okazała się pomysłem idealnym, bowiem marka w krótkim czasie stała się drugą pod względem sprzedaży w USA. W Polsce zadebiutowała w 1999 roku i od tego czasu zyskuje kolejnych sympatyków.
Więcej o różnych rodzajach win znajdziesz w portalu https://centrumwin.pl/.
Jakie wina ma w ofercie Carlo Rossi?
To, co stanowi o walorach smakowych produktów marki Carlo Rossi, to dojrzewające w kalifornijskim słońcu winorośla – niezwykle wytrzymałe na niesprzyjające warunki i działanie wysokiej temperatury. Pozyskiwane z nich winogrona poddawane są następnie specjalnej obróbce, która sprawia, że wino cechuje się wyjątkowym, wielowymiarowym smakiem.
Wśród sztandarowych napojów z oferty Carlo Rossi, figurują wina słodkie, z aromatycznymi nutami owoców, które po uprzednim schłodzeniu sprawdzą się jako źródło orzeźwienia w ciepłe, letnie wieczory. Ale wachlarz propozycji zadowoli także wielbicieli smaków wytrawnych i półwytrawnych, w postaci wina czerwonego, białego, jak i różowego.
Pewne jest, że dzięki stałemu dostosowywaniu oferty do ewoluujących oczekiwań konsumentów, Carlo Rossi stało się marką, która cieszy się niesłabnącą popularnością wśród rzeszy miłośników wina na całym świecie.